Krematoriet

Sov faktiskt ganska bra inatt, förvånadsvärt bra. Så där så att jag var utvilad när jag vaknade. Grymt nice! 
Så vad händer idag då? Jo, jag ska jobba och gå till krematoriet. Jag brukar vara där med mina konfirmander en gång per år och nu är det dags igen. Dock så slutar det alltid med att jag asgarvar och inte kan sluta fnittra för att jag misstolkar allt, typ "Så kan man sätta på sin gamla mamma.... hennes kläder.." Inget som är uppskattat av herrarna i huset tror jag, förlåt! 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahahaha klarar inte av krematoriet. Ever again. Sätta på sin gamla mamma, baka kakor... Ja.

2012-03-25 @ 13:35:44
URL: http://www.DUOSTHLM.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0