Stolt svensk

Det är inte ofta som jag är stolt svensk. Men igår och idag har jag faktiskt varit det. Det är tack vare Loreen, stiftsgården och mina kära konfirmander. De har verkligen lyst upp min helg. Att Loreen vann Eurovision är väl ingen nyhet för någon. Dock så är jag inte riktigt fan av hennes låt, men ett fan av henne. Hon är cool :))) 

Jag kollade på Eurovision på Stiftsgården med sommarledarna och finska församlingen. Det var grymt! Vi hade ett litet lajv då vi kollade på tävlingen. Så vissa var tex Rysslands "gäng" och så vidare. Det var sjukt kul :D 

Lite (mycket) dåligt filmat med dåligt ljus, men här är Islands artister: 


När det var dags för röstning var hela "gruvan" taggad! Första tolvan var extremjubel och så här lät det efter ett tag: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0