En förlorande virrpanna

Var en rätt chill dag idag på jobbet. Två timmars "jobb" och sen nästan en timmes spel på mobilen, haha. Jag och Ellinor är bra på Draw Something! ;D 
Snart ska jag väl dra till AG för att bowla med de barnen där. Jag blir troligtvis utklassad och så kommer det sluta med att jag blir skitsur.. :$ förlåt i förskott! 

Imorgon så drar jag till huvudstaden för att förvirra mig lite där. Mamma - "Men jag vet vart du ska!" Bra mamma att du vet som inte ens ska med.. Gach. Just nu är jag inte nervös, men direkt när jag har klivit av tåget så kommer jag att dö av nervositet (heter det så?). Det kan jag nästan lova er. hoho. 

arkivbild


You can't expect me to be fine, 
I don't expect you to care
I know I've said it before, 
But all of our bridges burned down..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0